Descobreix la gamma PEUGEOT Boxer, el vehicle comercial PEUGEOT de gran capacitat, robust, econòmic i adaptable al teu negoci. El PEUGEOT Boxer ha estat dissenyat i equipat per respondre de manera duradora a les exigències dels professionals.
CÀRREGA
L'obertura de les portes del PEUGEOT Boxer, de 96 ° a 270 ° facilita les operacions de càrrega i descarga.Las portes batents mesuren fins 2,03 m d'alçada i permeten gaudir d'una amplada útil de 1422 mm, la millor de la categoria .Per simplificar encara més la tasca, el llindar de càrrega, d'entre 493 i 602 mm, és un dels més baixos del mercat. Pot variar 14 cm i amb l'opció suspensió de compensació pneumàtica.
CONDUCCIÓ
Un nou sistema Regulador i Limitador de velocitat programable i permet mantenir o limitar la velocitat del vehicle a la velocitat programada en totes les condicions en relleu.
L'ESP de sèrie, amb el Hill Descent Control opcional, associat al Control de Tracció Intel·ligent, permet al conductor mantenir una velocitat constant per sota de 30 km / h així com el control del vehicle en un pendent enfangada o de graveta d'almenys un 8% i sense haver de trepitjar l'accelerador o el fre.
La funció Load Adaptative Control adapta la intervenció de l'ESP en funció de la càrrega del vehicle i de la seva distribució. D'aquesta manera li permet al vehicle mantenir la trajectòria en les situacions crítiques.
Amb la funció Detecció de baixa pressió de pneumàtics cada roda està equipada amb un captador de pressió i en cas punxada o de pèrdua de pressió.
La Alerta de canvi involuntari de carril llegeix la carretera permanentment gràcies a la càmera situada a la part superior del retrovisor interior.
Gràcies a una càmera instal·lada en el parabrisa, el PEUGEOT Boxer disposa del reconeixement dels senyals així com de la commutació automàtica de les llums d'encreuament quan es detecta un vehicle que ve en el sentit contrari.
Reforç de l'estructura
-una estructura reforçada amb zona de deformació programada a la part davantera que absorbeix l'energia que s'allibera en un xoc;
-una estructura rígida d'acer que fa la funció d'un bloc per assegurar la protecció dels passatgers, unes portes davanteres reforçades que contribueixen a la rigidesa del conjunt;
-el dimensionament optimitzat dels trens davanters perquè una part de l'energia es transmeti a la part inferior de la caixa en cas d'un xoc frontal;
-el control de les pujades dels pedals i de la columna de direcció per protegir al conductor.
MOTOR
El nou motor 2.0L BlueHDi va gaudir de més de 10 000 hores de validació al banc motor i de més de 1 300 000 quilòmetres de proves en carretera. La fuita reprèn la tecnologia PSA del FAP amb additiu que ja es fabrica a més de 10 milions d'exemplars des de 2001. A més, aquest motor està equipat amb una rampa d'injecció amb una pressió optimitzada en 1800 bars.